Strona 1 z 1
sondy lambda do e39 m5
: sob lut 28, 2015 23:52
autor: pauldv8
Potrzebne mi sa te, ktore znajdują sie za katalizatorami
Re: sondy lambda do e39 m5
: wt mar 03, 2015 22:30
autor: Konrad95x
jeśli interesują Cię nowe: Uniwersalne z MagnetiMarelli od 92zł netto... (przekładasz kostke), UNI z BOSCHA 134zł netto, zaś P&P z VEMO 195zł netto...
Re: sondy lambda do e39 m5
: czw mar 12, 2015 22:49
autor: Kmicic 540
Jakies mam, ale potrzebowałbym fotki/ nr oem zeby zobaczyć które to sa... Jezdziły do końca w aucie z przebiegiem ok180 Tkm. Jak coś to PW.
Re: sondy lambda do e39 m5
: pt mar 13, 2015 09:07
autor: saron22
Nadmieniam, że wg Boscha czyli producenta tych sond dla BMW M5 E39 jest ona konstrukcyjnie przewidziana na 160 tys km...
Re: sondy lambda do e39 m5
: pt mar 13, 2015 21:36
autor: Mickey
Dokładnie tak jak wyżej z tym że ja to wyczytałem na jakiejś stronie zza oceanu i było tam ujęte 100ty mil i profilaktyczna wymiana bo nie pracują już jak powinny

Re: sondy lambda do e39 m5
: pt mar 13, 2015 22:20
autor: Kmicic 540
Więc pozostaje nówka Boscha 2x 820 zł
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagr ... L/sM/r2001" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: sondy lambda do e39 m5
: pt mar 13, 2015 23:21
autor: Mickey
Etaaammm od razu 820zł

Jak się poszuka to i się znajdzie taniej
http://autosklep.istore.pl/pl/sonda-lam ... 93769.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: sondy lambda do e39 m5
: sob mar 14, 2015 16:42
autor: saron22
Mickey pisze:Dokładnie tak jak wyżej z tym że ja to wyczytałem na jakiejś stronie zza oceanu i było tam ujęte 100ty mil i profilaktyczna wymiana bo nie pracują już jak powinny

Ja z kolei wyczytałem to w katalogu produktów Boscha. Wspominał też o tym szkoleniowiec z firmy Robert Bosch Polska przy okazji szkolenia z zakresu budowy, zasady działania oraz diagnostyki przepływomierzy i sond lambda.
Re: sondy lambda do e39 m5
: sob mar 14, 2015 17:38
autor: Konrad95x
Zalecana wymiana tak jak napisał sauron, dla konkretnie tego modelu sondy plenarnej II generacji .Teraz nowsze generacje m.in5 kablowe zaleca się co 200-250kk, ale co z tego jak często padają po 80k

... malo tego sonde normalnie można podłączyć pod oscyloskop i wyjdzie jakie ma "tempo" pracy i czy pracuje prawidłowo. Wymiana prewencyjna to tylko indywidalna sprawa każdego z nas. Ponadto jeśli ktoś ma minimalne pojęcie można założyć każdą inną sondę plenarną o takiej samej budowie... Generalnie sondy do wszystkich pojazdów można spokojnie podzielić na 3,4 grupy technologiczne... reszta to dlugość przewodu i długość kabla, dlatego dla ludzi myślących odradzam kupno sondy dedykowanej do E39 M5 bo kosztuje tyle tylko dlatego ,że jest dedykowana do takiego pojazdu...
PS:Przepraszam musze zdedytować zapomniałem ,że w ogóle wątek tyczy sond za katalizatorem.Wiec uzupełniam info: sondy z tyłu nie wpływają, w żaden sposób na prace silnika. Na oscyloskopie również nic nie wyjdzie...Ta sonda zastosowana za katem jedynie inforuje "checkiem" o za dużej zawartości tlenu jeśli rzeczywiście tak się dzieje. Jeśli sonda nie wykazuje błędów nie trzeba jej wymieniać nawet prewencyjnie, bo do niczego konkretnego nie służy. Prewencyjnie mozna wymienić przed katami...pozdrawiam